Egy mézes mosollyal több

2022. 06. 21., k – 11:46

Az életnek fontos része, hogy megédesítsük a pillanatot. De az nem mindegy, hogy ezt mivel tesszük. A méz, a legtermészetesebb édesítő a világon, csordultig van vitaminokkal, számtalan jótékony hatással is bír, ám mindenféle tartósítószertől, adaléktól mentes. Fontos, hogy boldogan, egy mosollyal kezdjük a napot, a Joy by Honey termékeivel pontosan ezt szeretné elősegíteni. 

De sokaknak a méz fogyasztásról az éppen lecsöppenő kanál vagy a ragadós ujjak frusztráló, pánikszerű törölgetése jut eszébe.  „ Ezt nem hagyhattuk annyiban, hiszen a méz sokkal többet érdemel annál, mint, hogy kínlódással azonosítsák. – vallja Major Marianna, a Joy By Honey ügyvezetője.  „A mézfogyasztás növelése érdekében olyan formába öntöttük a méhek aranyló kincsét, hogy az a gyerekeknek és a felnőtteknek is vonzó legyen, továbbá egészséges alternatívát jelentsen cukor helyett minden étkezésnél. Ráadásul izgalmas, egyedi ízeinkből mindenki megtalálhatja kedvencét.”

„3 éve alapítottuk családi vállalkozásunkat, mely 3 főből áll, húgom Nagyné Major Anikó, kedves sógorom Nagy Barna és jómagam Major Marianna vagyunk a tulajdonosok – meséli Marianna.  „Barna kezdte el a méhészkedést, mert egy kézzel fogható saját termékre vágyott. Ezért édesapjához fordult, akitől 10-15 évvel ezelőtt kezdte el tanulni azt a mesterséget, ami ma már az egész családunk életét megváltoztatta!”

A Joy By Honey termékei között mindenki megtalálja a számára legédesebbet. Az üveges változatban málnás, fahéjas, narancsos, sós karamellás és mentás akácmézekből válogathatunk 4 féle kiszerelésben. Aki pedig szeretné elkerülni a ragadós ujjakat, azoknak a különböző ízesítésű tasakok jelentik a megoldást. A készítmények Létavértesen, egy 50 m2 területű üzemben egy stickcsomagoló, illetve egy töltő segítségével kerülnek a megfelelő helyükre. 

A cég áruival nem csak gasztro rendezvényeken, fesztiválokon, de már éttermekben, kávézókban is találkozhatunk. Az utóbbi időben rengeteg elismerésben részesültek, mégis legbüszkébbek a WOLDA nemzetközi arculati versenyen elnyert bronz elismerésre és egy magyar Marketing Diamond díjra.  Továbbá logójuk szerepel a Magyar tervező Grafika könyv 2022. évi kiadásában is. 

„Célom, hogy magát a méhek jelentőségét megismertessem a gyerekekkel, tematikus élményóra keretében elvigyem hozzájuk őket és megszerettessem velük a mézet. Szeretnénk élen járni abban, hogy mindenki egészséges édesítőt használhasson és termékeinkkel kitörjünk a nemzetközi piacra is. „ 

Termékeiket megtalálják a http://www.joybyhoney.hu/ oldalon. 

Szerző: Galambos Petra
Fotó: Joybyhoney